2010. augusztus 19., csütörtök

Pilótamustra - Williams

A csapat
Ismét egy csapat, amelyet nagyon szeretek. Idén szerettem meg őket, tavaly nem volt valami fényes a teljesítményük, jó a folyamatos pontszerzés megvolt, de nem varázsolt el. Idén viszont más a helyzet. Az új pilótapáros szerintem főnyeremény volt, a rutinos Barichello és az újonc Hülkenberg. Teli találat a Williams-nek. Az idei szezon eleje nem ment valami fényesen, de most nagyon beváltak az újítások. Ötödik-hatodik helyek sok pont. Az autójuk tetszik, olyan kis aranyos és egyre versenyképesebb. Örülök a sikereiknek, például, amikor mindkét pilóta bejut a Q3-ba, vagy amikor az első tízben végeznek a futamon, vagy egy jó előzésnél nagyon büszke vagyok rájuk. Ez a csapat is volt élvonalbeli, éppen azokban az időszakban, amikor Ayrton Senna meghalt, ez kicsit szomorú. És Sir Frank Williams... nekem tökre tetszik az, hogy még ilyen idősen is rajong a munkája iránt és jól egyben tartja a csapatát. Tehát összességében szeretem ezt a csapatot és a legeslegjobbakat kívánom nekik. Remélem sok pontot fognak szerezni a maradék hét futamon és jó volna, ha egy dobogó is megadatna nekik, bár ahhoz sok szerencse is kell, de én bízom benne.

Rubens Barichello
Rutin. Ez az első szó ami eszembe jut, ha róla van szó. Nagy tisztelettel nézek fel rá, majd húsz év Forma1 után elmondhatja magáról az ember, hogy rutinos. És ő az, kisujjból kirázza az egészet. Kedves brazilnak tartom, azon pilóták körébe tartozik, akiket nagyon szeretek. Bár az kicsit bántó, hogy ő az örök második. A Ferrari-nál Schumacher csapattársaként sokszor megtörtént az, hogy át kellett adnia a jobb helyet a csapattársnak. És tavaly Button esetében is mindig a háttérben szerepelt, jó néhány hétvége összejött neki és végre a dobogó tetején ünnepelhetett ami jó dolog. Spa-ban lesz a 300. futama, szeretném, ha összejönne neki egy jó hely és sok pont, hiszen megérdemli, mert ki ha ő nem? Tavaly apa neki drukkolt és azóta én is szeretem és drukkolok neki, amikor negyedik lett nagyon örültem neki. Azthiszem örökre beírta magát a Formula1 történetébe, ha nem is a sok vb győzelmével, de a rekordok megdöntésével biztosan. Még egy olyan pilóta szerintem sokára lesz, aki több, mint 300 futamon vesz majd részt. Szóval szeretem őt és jó pilótának tartom, és kívánom neki, hogy sokáig maradjon a Formula1-ben és jobbnál-jobb eredményeket érjen el.

Nico Hülkenberg
Először is NAGYON-NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK NEKI! Ugyanis ma ünnepli a huszonharmadik születésnapját. Megint egy német, és tesóm rajong érte. Nem mellesleg én is szeretem, szimpatikus fiatalember és kezdi csillogtatni a tehetségét. Szerintem az újoncok közül, e körülmények között, ő a legjobb. Tehetségesnek tartom és remélem ezt meg is mutatja majd a nagyvilágnak. Rubens mellett rengeteget tanulhat és szerintem ezt ő tudja is. A világ legtapasztaltabb versenyzője mellett szépen csendben fel lehet fejlődni. És volt már nem egyszer olyan, hogy Bari előtt végzett, akár az időmérőn, akár a futamon. A Magyar nagydíjon hatodik lett, kifejezetten örültem neki, hogy épp akkor szerezte meg Forma1-es pályafutása eddigi legjobb eredményét, amikor én is a helyszínen vagyok. Tavaly GP2 sorozatot nyert és hát ottvan Hamilton és Rosberg is, akik korábban szintén megnyerték ezt a sorozatot. És Hamilton hol tart most? Az egyik élmenő, én Hülkenberg-nek is ezt jósolom és remélem nem lesz másképp. Sok sikert, sok pontot és nagyon sok jó helyezést a szezon hátralévő részére!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a Nico-s bejegyzés egyrészt Nico Hülkemberg a kedvenc F1-es versenyzőm másrészt nagyon tetszik ez a blog is meg a bejegyzés is.
    Puszi essz

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy a kedvenced! És köszi, hogy írtál nekem:)
    puszi

    VálaszTörlés