2010. augusztus 18., szerda

Pilótamustra - Mercedes GP

A csapat:
A tavalyi szezon első felének legjobbjai, igaz akkor Brawn GP néven futottak. De az már a múlt, új pilótapáros, új név, új autó. A sok új között pedig nem tudtak egy ugyanolyan jó teljesítményű autót kreálni, mint a tavalyi. Hogy megmondjam az őszintét nemigazán tetszik az autójuk és ez a csapat nem tartozik a kedvenceim közé. Semleges, nemtudom miért, de az. Ross Brawn-t szeretem, mert jó csapatfőnöknek tartom, még a Ferrari-s idejében nagyon jó volt. Jó nézni, amikor örül, hogy Rosberg a dobogón ünnepel. Az év elején, amikor még nem volt az erővizonyokról teljes kép, mindenki azt mondta, hogy a Mercedes is harcolni fog a VB címért, hát ez nem így lett. Jó még mondjuk bármi megtörténhet a szezon végéig, de azt kizártnak tartom, hogy a Mercedes bármilyen VB címet is nyerjen ebben az évben. Összességében nem kedvelem annyira ezt a csapatot, bár amikor Rosberg a dobogón állt, akkor persze örültem a sikereknek, de semmi több. A legjobbakat kívánom nekik a folytatáshoz.

Nico Rosberg
Tavaly nagyon szerettem őt, a Williams-nál való szereplése nagyon tetszett, egyedül összeszedni 30 pontot, nemsemmi. De ez a rajongás alábbhagyott az idei szezon első futamai után. A télen még azt mondtam, hogy Vettel vagy Rosberg lesz a 2010-es világbajnok, dehát ez nemfog bejönni Nico-nak. Most csak annyi a véleményem róla, hogy tehetséges versenyző és még sokra viheti egy jó autóval. Talán tegnap olvastam egy cikket amiben Rosberg-re azt mondták, hogy olyan tehetséges, mint Vettel, csak egy jó autó kellene neki és futamokat tudna nyerni. Hát ez az, hogy neki szüksége van egy gyors és jó autóra ahhoz, hogy a dobogó legtetején végezzen. Na és Vettel-nek milyen autója volt azon a bizonyos 2008-as monzai futamon? Hát igen... a Toro Rosso nem arról híres, hogy egy élvonalbeli autóval rendelkezik. Szóval ez a nagy különbség kettejük között. Én nem írom le Rosberg-et, mert még sokra fogja vinni a jövőben.

Michael Schumacher
7 világbajnoki cím... először ez jut eszembe róla és még az, hogy kiemelkedő tehetség, amilyen nem sok él ezen a földön. A visszatérése megosztotta a Forma1 hívőit. Sokan azt mondják: hiba volt, mások azt: ugyan olyan jó lesz, mint régen. Köztük Vettel is azt nyilatkozta, hogy a Mercedes és Schumacher futamokat fog nyerni. Hát nemtudom... Most per pillanat nagyon úgy néz ki, hogy hiba volt újra kezdenie, de kitudja, hogy mit hoz a jövő. Mégiscsak egy hétszeres világbajnokról van szó, a tapasztalat nem veszik el olyan könnyen. De ebben a témában nem szeretnék állást foglalni. Szerintem már VB címet nem fog nyerni. Régen amikor még nem néztem annyira a Forma1-et, akkor csak Schumacher nevét ismertem és nagy rajongója voltam, de mostanra ez már alábbhagyott. Most semleges versenyző a számomra. Persze neki is a legjobbakat kívánom a folytatáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése