2010. augusztus 24., kedd

Pilótamustra - Renault

A csapat
Tavaly, hát nem igazán szimpatizáltam ezzel a csapattal, enyhén kifejezve. Az autójuk is csúnya volt. De idén más lett a helyzet. Szép sárga-fekete, nagyon tetszik és amióta a boxutcában egy méterre tőlem cserélték Petrov autóján a kereket, hát mit is mondjak, nagyon megszerettem ezt a csapatot. Egyszerűen imádom, egyre jobb az autó teljesítménye. Már szinte az élmezőnyön autóznak, folytonos tagjai az időmérő Q3-as szakaszának. Imádom ezt a csapatot. Már megjárta a csúcsot is Alonso-val és vará esély, hogy Kubica is a csúcsra repíti, bár ez csak az én elképzelésem. Ha meg tudják őt tartani a csapatnál, akkor még szép pillanatok várhatnak a Renault-ra. Lehet, hogy amúgy Kubica nélkül is, de jó esélyt látok erre. Tavaly a szezon végén úgy volt, hogy kiszáll a Forma1-ből, akkor még nem bántam volna, de így, egy fejlődő csapatról van szó, sajnálnám, ha abbahagyná a Forma1-es szereplést. Sokat vesztene vele a Száguldó Cirkusz, szerintem. Szóval összességében nagyon szeretem ezt a csapatot is, sok jót kívánok nekik a szezon hátralévő részére.

Robert Kubica
Az egyetlen lengyel a mezőnyben. Tavaly rá sem bírtam nézni, nemtudom miért, de nem volt szimpatikus. Nade most, egyre jobban tetszik, hogy egy nem tökéletes autóval tudja tartani a tempót az élcsapatokkal. Az egyik kedvenc pilótámmá vált, amióta láttam őt személyesen a boxutcában. Kedves és közvetlen volt, csak úgy odament az emberekhez és aláírogatott. Ez tetszett, sajnos én pont akkor a Williams boxa előtt álltam és kb öt méterre volt tőlem és így nem tudtam autogramot szerezni, de nekem már az is elég volt, hogy élőben láttam őt. Nagyon-nagyon megszerettem őt, és nagyon bántott az, hogy kiesett a Magyar nagydíjon a rengeteg lengyel szurkoló előtt. Nemrégiben olvastam egy interjút vele és rájöttem, hogy egy pár dologban hasonlítunk, jó ez lehet, hogy furán hangzik, de egy csomó kérdésre én is ugyan azta a választ adtam volna, mint amit ő. Szóval nagyon-nagyon kedvelem őt, van esélye arra, hogy valamelyik nagycsapathoz leszerződjön, például a Ferrari-hoz. És én drukkolok is neki, sok pontot és még több dobogós helyezést kívánok neki a szezon hátralévő részéhez.

Vitalij Petrov
Hát, ő nem tarozik a kedvenceim közé, tehetséges, nem arról van szó, de még újonc. Valamiért nem kedvelem. A Magyar nagydíjon nagyon jó versenyt futott, az eddigi legjobb eredménye Forma1-ben. Hát, kinézetre sem a legszebb, tesómmal szoktunk viccelődni, hogy megijednénk, ha szembe jönne velünk az utcán. Most per pillanat ő áll a legjobban az újoncok közül, vagyis neki van a legtöbb pontja, de én, mint már írtam, Hülkenberg-et tartom a legjobb újoncnak. Szerintem Petrov teljesítménye lehetne jobb is, a múltkor magyarázták neki csapatrádión, hogy hogyan vezesse az autót... Annak ellenére, hogy nem kedvelem, még lehet, hogy nagy jövő vár rá a Forma1-ben, de az is lehet, hogy nem.. kitudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése