2010. augusztus 25., szerda

Pilótamustra - Ferrari

A csapat
Hát igen, a Ferrari. Kihagyhatatlan név a Formula 1-ből. Magát a csapatot szeretem, de nem tartozik a kedvenceim közé. Az autójuk szép, de a tavalyi nekem jobban tetszett, jó az idei sem rossz. Az évadnyitón csúnyának ítéltem, de most, hogy láttam élőben már szépnek tartom. Teljesítményben pályafüggőek, hol nagyon jól mennek, hol pedig csapnivalóan teljesítenek. Hockenheim-ben nagyon jó versenyt futottak, de ott volt Valencia, ahol egy pontot sem szereztek. És ez a csapatutasításos dolog. Szerintem szemétség volt, a szabályokat is megszegték, szóval lehet, hogy most jól állnak, de jön a szeptember nyolcadikai tárgyalás és lehet, hogy oda a hockenheim-i pontoknak, és akkor Alonso lemondhat a világbajnoki címről. Szóval hülyeség volt ezt megkockáztatni, de ahogyan előadta a futam után Alonso, hogy ő nem tudja, hogy Massa miért lassult le. Nagyon átlátszó szöveg volt. Ne de ezt már megcsinálták, megtörtént, mostmár vállalják a következményeket. Tehát bírom ezt a csapatot, és sok jó helyezést kívánok nekik, bár ahogy ismerem őket ez meg is fog valósulni.

Fernando Alonso
Régebben nem szerettem, de most, hogy apu neki szurkol én is megkedveltem. Jó versenyzőnek tartom, végülis nem csak úgy az ölébe hullt a két világbajnoki cím. A Ferrari-nál jó helye van, már most döntő szava van és szerintem a jövőben fog még világbajnokságot nyerni. Legjobban az tetszik benne, hogy Hamilton-nal csatázik. Valencia-ban is hogy beköpte már csapatrádión, hogy Hamilton megelőzte a Safety Car-t. Aztán, hogy dühöngött, amikor megtudta, hogy Hami csak egy sima áthajtásost kapott, sőt még meg is tartotta a második helyet. Ezt nagyon bírom benne. Persze mérges voltam rá, hogy a Magyar nagydíjon feltartotta Vettel-t és így szegénykém csak a harmadik lett. Látszott, hogy Seb gyorsabb, de a Hungaroring nem arról híres, hogy csak úgy előzgetni lehet rajta. Örülök a sikereinek, de jobban szeretem Vettel-t a dobogó tetején látni, mint Alonso-t. Persze kívánom neki, hogy jó helyen végezzen a világbajnokságban, de ha elveszik a Hockenheim-i pontjait, akkor aztán már tényleg csak matematikai esélye lesz, vagy még annyi sem.

Felipe Massa
Szimpatikus versenyző, sajnáltam a 2008-as évadzárón őt, annyira drukkoltam, hogy ő legyen a világbajnok, de egy az az egy pont... meg Hamilton. Megérdemelte volna a világbajnoki címet és tavaly az a baleset. Szegénykém mostanság rosszul jár. Vele szemben nagyon gonosz dolog volt a csapatutasításos dolog. Szerintem nyert volna Németországban. Akkor is, hogy le volt törve, de meg is lehet érteni, én sem csattannék ki az örömtől, ha a csapatom megkérne, hogy adjam át a vezető helyemet a csapattársamnak. Még ha mondjuk egy ötödik-hatodik helyről lett volna szó akkor megértem, de így. Szegénykém kezd hasonlítani Barichello-ra, ami persze nem baj, de ő is ilyen kis tartalék. Vagyis ő is úgy járt, mint Bari a 2002-es Osztrák nagydíjon, tehát ilyen örök második jelleg. Nem szeretném őt megbántani, mert kedvelem és Barichello-t is kedvelem. Brazilok:) és hát a brazilokat is szeretem, úgy mint a németeket, ez nemtudom, hogy miért van de így van és kész. Massa-nak sok sikert kívánok a 2010-es szezonra, remélem sikerül majd neki egy futamot nyerni.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ez a bejegyzés:D

    VálaszTörlés
  2. kösziii:) Hüli csak kilencedik lett, elnéztük...

    VálaszTörlés
  3. hátt az nem gáz az lenne má gáz ha kiesett volna a Q3-ba:D
    puszi

    VálaszTörlés
  4. szerintem Q2-re gondoltál:)
    de a futamon szegénykém rosszul ment, sok problémával küzdött, de majd Monzában:)
    puszi

    VálaszTörlés