2010. augusztus 23., hétfő

Pilótamustra - Lotus Racing

A csapat
Egy újabb újonc. A kedvenc újonc csapatom a Virgin, tehát a Lotus-nak csak a második hely jutott. Szimpatikus csapat, meg minden, de mégis olyan semleges. Az autójuk szép-szép, de nem a legszebb. Teljesítményben elég jól haladnak, a újoncok közül ez a csapat a legversenyképesebb és leggyorsabb. Valószínű meglesz nekik az év legjobb újonc csapata cím. Jól megy nekik, szoktam drukkolni az időmérőn, hogy valami úton módon kerüljön be valamelyik autójuk a Q2-be, ez egyszer vagy kétszer sikerült az eddigi szezonban, de nem a saját erejükből jutottak, be hanem csak mert több pilóta kiesett a Q1-ben és így nekik jutott a helyük. A bejutó helytől még elég távol vannak, sokszor másodpercekre, de szerintem szépen haladnak. Remélem hamarosan felfejlődnek a középmezőnybe, mert elég rossz látni, hogy szegény pilóták ott hátul, a mezőny végében csak vergődnek. Végülis minden újonc csapatnak azt kívánom, hogy lépjen fel a középmezőnybe. Remélem teljesülni fog. Összességében szimpatikus kis csapat és minden jót kívánok nekik a jövőben.

Heikki Kovalainen
Aranyos embernek tartom, szép szőke haja van. És szeretem őt, tavaly a McLaren-nél szerintem egy elcseszett éve volt, nemsok jó futama volt, összességében csak annyi volt, hogy párszor sikerült pontot szereznie, ennyi se több se kevesebb. Hát végülis tavaly nem volt valami jó a McLaren, de tavaly előtt sikerült futamot nyernie, meg volt pár dobogós helyezése is, szóval tud ő jó is lenni. Szerintem nem egy kimagasló tehetség, de azért ott van és tud villantani, ha akar. Októberben lesz az esküvője, előre is sok boldogságot kívánok neki. Semmi különös érzésem sincs vele kapcsolatban, egyszerűen csak birom őt, amióta láttam a Hungaroringen, élőben, pár méterre tőlem, azóta mégjobban birom. Szeretném, ha sok jó dolog történe az életében. Sok-sok jó futamot kívánok neki a szezon hátralévő részére.

Jarno Trulli
Öregróka, Rubens után. Szintén rutinos, és sok futamot megélt. Tehetséges, de már szerintem kezd kiöregedni, bár még nem idős. Ez is nyomasztó, hogy a tavalyi dobogók és folyamatos pontszerzés után most itt ül az autóban a mezőny végén és semmi ütőset nem tud mutatni. Már jobb időket is megélt, nyert futamot is, szóval nem ehhez szokott. Sokan azt mondják, hogy ez az utolsó csapata a Forma1-ben, szóval egy-két éven belül visszavonul. Úgy gondolom, hogy lehet ebben valami igazság, bár nemtudom. Kitudja, mit tartogat a jövő. Sok sikert kívánok neki az idei szezon hátralévő részéhez. Még az is lehet, hogy meglesz neki a pontszerzés, egy esős futamon bármi megtörténhet... pl kiesnek előle egy csomóan és beautókázik mondjuk a tizedik helyen és máris ott a pont, Ezt kívánom Heikki-nek is. Sok szerencsét fiúk! Jó ez csak egy képzelgés volt, de valóra válhat.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is egyre jobbak,én is bírom a pilótákat,szerintem egy jobba utóval többre mennének,talán majd jövőre sikerül nekik.
    Köszi a tippet a látogató számlálóhoz,sikerült betennem.
    :D

    VálaszTörlés
  2. A tervezők majd csak összeeszkábálnak egy jó autót jövőre. És örülök, hogy sikerült megcsinálnod:)
    puszi.

    VálaszTörlés