2010. augusztus 16., hétfő

Pilótamustra - Virgin Racing

Sajnos mindjárt itt az iskolaidő. Már csak két hét van hátra, hihetetlen, hogy ilyen gyorsan elrepült ez a nyár. Nem akarom, hogy vége legyen! És a sulival járó utálatos dolgokat sem akarom, korán kelés, tanulás és hagy ne soroljam. Nade még ez a két hét előttünk áll és nem szabad azzal tölteni, hogy siránkozunk, fel a fejjel mindjárt itt a következő nyár és a következő Magyar nagydíj, ahová szeretnék elmenni. Annyira jó volt az a hétvége, imádom egyszerűen nem tudok betelni vele, teljesen elvarázsolt. A barátságos hangulat, a barátságos emberek, a finom illatok, a motrok zúgása a rajtnál, a Safety car körözése a pályán minden egyes sorozat után, a lengyelek éneklése, a pilóták integetése... Nagyon hiányzik, de sajnos ez is elmúlt ahogyan a nyáriszünet is el fog múlni...
Úgy döntöttem, hogy amíg nincsenek hírek és nincs futam leírom, hogy mit is gondolok a pilótákról és a csapatokról. Elsőként a Virgin Racing kerül középpontba.

A csapat:
A három újonc közül az egyik a Virgin Racing. A tulajdonos Sir Richard Branson, tele van pénzzel. Szerintem úgy volt vele, hogy mindenem meg van, de egy Forma1-es csapat még hiányzik az életemből. És tessék itt van. Az autó kinézetre nagyon jól néz ki. Véleményem szerint a mezőny egyik legszebb autója. Egyszerűen imádom, a boxutca sétán is kb tízszer lefényképeztem és sokáig gyönyörködtem benne. Bárcsak olyan jó teljesítményt nyújtana, mint amilyen szép. Szeretném, ha ez a csapat hosszútávon a Forma1-ben maradna és szépen lassan felfejlődne a középmezőnybe, majd egyszer a jövőben pedig az élmezőnyhöz is felnőne majd. Egy rutinos pilóta és egy zöldfülű újonc alkotják a pilótapárost. Timo Glock-kal szerintem jól jártak, de egy újonc szerződtetése lehet, hogy hiba volt.

Timo Glock
Előre szögezzük le, nagyon szeretem Timo Glock-ot, szóval lehet, hogy kissé elfogult vagyok vele szemben. Igazán tehetséges versenyzőnek tartom. Bár azzal a döntésével, hogy aláírt a Virgin-hez lehet, hogy butaságot csinált. Csak vergődik szegénykém, van olyan, hogy ő futja a legjobb időt az újoncok közül, az persze sikerélményt nyújt. De akkoris, a tavalyi dobogók és folyamatos pontszerzés után... Na mind1 végülis meg lehet érteni, hogy a biztos dolgot választotta, talán én is ezt tettem volna a helyében. Amikor a Renault ajánlott neki pilótaülést még az sem volt biztos, hogy maga a csapat benn marad-e a Forma1-ben. Ígyhát ő biztosra ment. A nyilatkozatai szerint jól elvan a Virgin-nél, élvezi, hogy résztvehet az autó fejlesztésében. Jövőre talán aláír a Renault-hoz, bár van szerződése 2011-re a Virgin-hez. De kitudja, én nem hiszem, hogy átigazolna, mert ott van Petrov éshát nem szűkölködik a pénzben, de ez még a jövő zenéje. Egyenlőre még 2010 van. Összességében jó pilótának tartom és drukkolok neki a jövőben, ahogy eddig is.

Lucas di Grassi
Újonc. Elsősorban jól néz ki. A tehetségét nem tudja teljes mértékben villogtatni ebben az autóban. Bár a Schumacher-rel való csatájánál villant valami, az igazán jó volt. Fenn áll annak a veszélye, hogy leírják őt még mielőtt bemutatná az igazi önmagát, véleményem szerint. Egy jobb autóval jobb teljesítményt nyújtana. Egy olyan pilóta mellett, mint Timo Glock, sokat tanulhat. Látok benne reményt, remélem még sokáig tagja lesz a mezőnynek. Én drukkolok neki ő egy újabb brazil tehetség, szerintem hasonlít Felipe Massa-ra valamilyen szinten. A jövőben jó pilótává válhat és szeretném, ha ez beteljesedne:)

3 megjegyzés:

  1. Jó ötletnek tartom,hogy leírod mit gondolsz a csapatokról és a pilótákról.Már kiváncsian várom amikor a Red Bull-t írod...;)
    És egyre jobb lesz a blogod.
    Üdv: Virgíí :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj bocs hogy megint irok és ilyenekkel terhellek,de lenne egy kérdésem.Hogyan lehet kirakni azt az izét ami a látogatókat számolja?Előre is kösszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Örülök, hogy tetszik, véletlen sorrendben írogatom a csapatokat, szóval nemtudom, hogy mikor írom a Red Bull-t.
    Köszi a dicséretet^^

    Semmi gond, de nekem is az egyik barátnőm csinálta meg. Azthiszem úgy csinálta, hogy beírta google-ba, hogy látogató számláló és ott lehet megcsinálni azthiszem. Próbáld meg, aztán majd írj, hogy sikerült-e.

    VálaszTörlés