2010. augusztus 17., kedd

Pilótamustra - Force India

A csapat:
A tavalyi szezon meglepetéscsapata. A középmezőnybe nőtte ki magát. Most szerintem a Renault mögött van szorosan. Én személy szerint nagyon szeretem ezt a csapatot. Az autójuk kinézetre szép, de nem a mezőny legszebbje. A teljesítménye pályáról-pályára változik, hol jobb, hol rosszabb az autó. Az idei legjobb helyezésüket a Maláj nagydíjon érték el, ahol Adrian Sutil ötödik lett. Általában a Q3-ban is részt vesz valamelyik autójuk, és folyamatos pontszerzők. Az utolsó két nagydíj nem igazán sikerült nekik, sajnáltam is, hogy a Hungaroringen Sutil kiesett, Liuzzi pedig nem szerzett pontot. Jó úton haladnak a siker felé, csak így tovább! Tehát összességében szeretem ezt a csapatot teljes egészében.

Adrian Sutil
Egy újabb német. Nem tehetek róla, de szeretem a németeket és ezalól Sutil sem kivétel. Jó pilótának tartom, rendszerint, jobbat autózik, mint a csapattársa és ez tetszik nekem. Azthiszem nem ő a jövő legjobb Forma1-es pilótája, de tehetségesnek tartom. Felküzdötte magát a királykategóriába. És ráadásul koncertzongorista. Szerintem jó dolog az, hogy a Forma1-en kívül mást is csinál. Szimpatikus pilóta, már csak úgy a megjelenése is. Jó néha beképzeltnek néz ki szerintem, de mindenkiben van egy kis beképzeltség. Sebastian-nal nem ápolnak baráti kapcsolatot, hogy finoman fogalmazzak, de ez az ő ügyük, csak azért nem fogom utálni Sutil-t, mert Sebastian-nal nem puszipajtások. Sok-sok pontszerzés és sok-sok jó futamot kívánok neki a szezon hátralévő részére. Szeretném, ha az egyéni pontversenyben minél jobb helyen végezne a szezonzáró Abu Dhabi nagydíj után.

Vitantonio Liuzzi
Ránézve olyan benyomásom, van mintha öreg lenne, pedig nem az. 29 éves, mint Button, csak az a különbség, hogy Button világbajnok, Liuzzi viszont nem. Ő olyan semleges versenyző számomra. Persze örülök, ha pontot szerez a csapatnak, de semmi több. Szerintem ő egy olyan pilóta, aki csak úgy van és semmi maradandót, kimagaslót nem alkot. Persze gondolom ő nem szeretné, ha ez így lenne, de sajnos így van. Ez csak az én véleményem, úgy gondolom, hogy ha lesz olyan csapat ami leszerződteti őt, szívesen marad az F1-ben, de ha nem ajánl neki egyetlen istálló sem szerződést, akkor simán eltűnik a süllyesztőben és pár hónap múlva már nem is emlékszik rá a nagyvilág. Én a legjobbakat kívánom neki a folytatáshoz, de olyan jól nem fog végezni az év végén, mint a csapattársa, ez biztos.

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nem sikerült a látogató számlálót kitennem,de majd az egyik infózseni osyt,társam megkérem,ő biztos tudja hogy kell.Ja és kösz a segítséget!!
    És hát igen a Force India.Már tavaly is egyre feljebb jöttek,hiszen amikor Fisichella második vagy harmadik lett nem emlékszem már,na az volt a nyagy hétvégéjük.
    Sutil koncertzongorista...hmm ezen meglepődtem,hogy egy sebességhez szokott ember,egy olyan elegáns vagy nem is tudom inkább nyugtató hangszeren játszon,mint a zongora.Amúgy azt olvasram,hogy sebivel azért nincsenek jóba,mert a legtöbb pilóta úgy tartja,hogy Seb beképzelt lett,és sajnos sutil is közéjük tartozik.Na mindegy az ő dolguk,mi messze vagyunk...:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hát az osztálytársad biztos többet tud majd segíteni. Fisi egyébként második lett Vettel előtt Spa-ban. Nekem tetszik ez a zongoristás dolog:) Hát sajnos ez a sikerességgel jár, hogy kicsit beképzelt lesz az ember, de nemhiszem, hogy Seb olyan hűűdebeképzelt lenne, de igaz ez az ő dolguk. Én attól szeretem mindkét pilótát és szerintem ez nem is fog változni:)
    puszi

    VálaszTörlés