2010. május 7., péntek

Túl a vizsgákon!

Végre...péntek délután, túl az összes vizsgámon. El sem hiszem, hogy megcsináltam. Most teljesen felszabadult vagyok, semmi nem tudja elrontani a kedvem. És plusszba Seb megnyerte a második szabadedzést. Ma volt a töri vizsgám. Kihúztam azt a tételt amit nem tudtam, basszus ez volt az egyetlen amit nem tudtam, és kihúzom. Olyan szinten voltam, hogy amikor megláttam, hogy ipari forradalom, majdnem elsírtam magam. De összeszedtem magam és megcsináltam. Azért remélem négyes meglesz. Az angol? Hát nem is tudom, jó tételt húztam ki az írásbelim pedig szerintem nem lett olyan rossz. Azért remélem abból is meglesz a négyes. A töri előtt nagyon paráztam. Unokatesóm nyugtatgatott..kisebb-nagyobb sikerekkel. köszönöm neki♥ Osztálytáraim is rendesen féltek előtte. De mostanra már mindenki túl van rajta. Remélem mindenkinek jó lesz. És a hétvégén Formula1! Végre, remélem Vettel siker lesz. Bár majd eldől:) A pályabemutatót meg a spanyol programot meg az első két szabadedzés eredményt este felrakom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése