2010. május 29., szombat

Török edzések, 7. Red Bull pole

Itt az idei hetedik versenyhétvége és az idei hetedik Red Bull pole. Ez azért komoly, hogy még nem tudták megverni a bikákat. Én végülis ennek csak örülök, mert ez a kedvenc csapatom. A pénteki szabadedzéseken szokás szerint a McLaren villantott valamit.
Első szabadedzés /első 3/
1. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
2. Jenson Button - McLaren-Mercedes
3. Michael Schumacher - Mercedes GP
Második szabadedzés /első 3/
1. Jenson Button - McLaren-Mercedes
2. Mark Webber - Red Bull Racing
3. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
A szombat azonban megint a Red Bullé volt. Az harmadik szabadedzésen Seb nyert.
Harmadik szabadedzés /első 3/
1. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
2. Nico Rosberg - Mercedes Gp
3. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
A második edzésen Webber motorja elfüstölt. Ha csak az edzéseredményeket nézzük, ezen a pályán erősek a Mercedes motorok. De az időmérőn már a Renault volt a jobb.
Török rajtrács:
1. Mark Webber - Red Bull Racing
2. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
3. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
4. Jenson Button - McLaren-Mercedes
5. Michael Schumacher - Mercedes GP
6. Nico Rosberg - Mercedes GP
7. Robert Kubica - Renault
8. Felipe Massa - Ferrari
9. Vitalij Petrov - Renault
10. Kobajasi Kamui - Sauber
11. Adrian Sutil - Force India
12. Fernando Alonso - Ferrari
13. Pedro de la Rosa - Sauber
14. Sébastien Buemi - Toro Rosso
15. Rubens Barrichello - Williams
16. Jaime Alguersuari - Toro Rosso
17. Nico Hülkenberg - Williams
18. Vitantonio Liuzzi - Force India
19. Jarno Trulli - Lotus Racing
20. Heikki Kovalainen - Lotus Racing
21. Timo Glock - Virgin Racing
22. Bruno Senna - HRT
23. Lucas di Grassi - Virgin Racing
24. Karun Chandhok - HRT
Alonso-n nagyon meglepődtem, dehát ígyjárt. Amúgy biztos, hogy fel fogja magát küzdeni és pontszerző lesz. Én az ötödik-hatodik hely környékére várom. Sutil-t annyira sajnáltam, azt reméltem, hogy bentlesz a Q3-ban, de sajna nem így lett. Hát Kobajasi helyett simán bemehetett volna. Én Sutil-t tapasztaltabb, jobb pilótának tartom, mint Kobajasit. Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem szeretem a japánt, örülök, hogy bejutott a Q3-ba. Az elején kb Hamilton nem kéne oda. Nem bírom őt. Nagyképű meg stb... azok a fülbevalók...xD
A holnapi futam lesz a Ferrari 800. és Vettel 50. gp-je. Szép kis szám a 800. Nameg az 50 is. Remélem Seb méltó módon megünnepli az ötvenedik futamot. Sok sikert neki, megint egy nagyon-nagyon jó rajtot! Sok szerencsét, drukkolok! Hajrá Sebastian!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése