2010. május 12., szerda

Monte Carlo

Mindjárt itt a Monaco-i versenyhétvége! Holnap hivatalosan is megkezdődik...Most csütörtökön lesz az első két szabadedzés. Pénteken pedig World Series by Renault lesz:) Hajrá Brendon;)
A hétvége menete:
Első szabadedzés: Csütörtök 10:00
Második szabadedzés: Csütörtök 14:00
Harmadik szabadedzés: Szombat 11:00
Időmérő edzés: Szombat 14:00 /RTL 13:30 élő, Sport Klub 22:00 felvételről/
Futam: Vasárnap 14:00 /RTL 13:30 élő, Sport Klub 20:00 felvételről/
Itt egy kis ismertető a pályáról: A Circuit de Monaco egy városi pálya, mely Monaco Monte Carlo és La Condamine városrészein vezet keresztül. A pálya 3,340 km hosszú. 1929-ben építették. A pályarekord Kimi Raikkönen nevéhez főzűdik: 1:13.664 /2005. McLaren-Mercedes/. A körök száma 78. A legtöbbször Ayrton Senna nyert itt, hatszor. Tavaly Button nyert itt. Monaco-ban lakik többek közt Rubens Barichello, Nico Rosberg és Jenson Button is. Hát mitmondjak, én is szívesen laknék itt...
Szerintem annyira szép ez a hely. Szeretem a környezetet meg az épületeket... de a pálya nem a szívemcsücske. A sok közeli fal, a rossz minőségű aszfalt. Egy kis bambulás, egy kis hiba aztán vége a futamodnak. Kb szerintem így van. Szóval nagyon vigyázni kell ezen a pályán. Hát holnap már edzések. Hajrá Vettelke:) Holnap hozom az eredményeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése