2010. szeptember 26., vasárnap

Szingapúri nagydíj

Nagyon jó futam volt. Szeretem ezt a versenyhétvégét, annyira szép a kivilágított város. Az óriáskerék, az épületek, a pálya. Gyönyörű. Hihetetlenül izgalmas volt, az a sok karambol, találkozások a fallal. Nagyon jó volt. Webber taktikája nagyon komoly volt. És Seb.. nagyon drukkoltam neki. Nagyon örülök a második helyének, jó igen egy futamgyőzelemnek jobban örültem volna, de úgy voltam vele, hogy nyugi Seb, csak okosan. Nagyon féltem attól, hogy a végén belevág egy előzésbe és csúfos vége lesz, de szerencsére minden jól ment. Rengeteg értékes pontot szerzett és ez fontos. Az összetettben előrelépett egy helyet, Webber-től 21 pontra van, Hamilton pedig egy ponttal előtte a harmadik. Még mindig ötesélyes a bajnokság négy futammal a szezonvég előtt. Hihetetlenül szoros még akármi megtörténhet.
A Hamilton-Webber esetnél szerintem mindketten hibásak voltak. Annak nagyon örültem, hogy Hami megint kiesett. Lehet, hogy szemét dolog, de ez van. A McLaren-ek nem zártak fényes futamot. Mindig történt valami, ez tette színessé az éjszakát Szingapúrban. Kubica a végén nagyon komolyat autózott. Kitűnő versenyző, éppen ezért szeretem. Naés Kovalainen.. jesszusom már majd kiugrott a szívem, ő meg csak ült az autóban. Nagyon izgultam.. végülis az egész futamot végigizgultam, nagyon élveztem, csodás futam volt.
Rengeteg gondolatom van még a futammal kapcsolatban, de hullafáradt vagyok. Hétköznap pedig egyszerűen nincs időm írni, rengeteg tanulnivalóm van. Ha továbbra is így megy, akkor lehet, hogy a legközelebbi bejegyzés két hét múlva a Japán nagydíj összefoglalójáról fog szólni...
Szépvolt Seba! Szép versenyt futottál. Bár az időmérőn egyel jobb idő aztán szerintem sima győzelem lett volna, dehát ez így alakult. Nincs mit tenni. Mindent bele a következő nagydíjon!!!^^

4 megjegyzés:

  1. Nagyon joo futam volt..Seb meg valami hihetetlen ügyes♥
    Kovalainen...nah valami igazán higgadt maradt miközben éget az autója..-.-
    Webber-Hamilton eset..Hát szegény Hambi én azért sajnáltam..A versenybirok megbüntethették volna az Ausztrált..(A)
    Kubica kerékcseréjét a végén nem értetem..de jó pizicioban ért be..:D
    Nah igen majd a Japán verseny összejön♥Seb♥

    VálaszTörlés
  2. Kubinak volt valami gondja a jobb hátsó kerekével, azért ment be a boxba. De Timo sem volt semmi:)
    Még kb 11 nap és Japán nagydíj!! Remélem a tavalyihoz hasonlóan ér célba Seba. :)

    VálaszTörlés
  3. :D nagyon izgalmas futam volt,végigizgultam az egészet én is.Persze akkor nevetnem kellett amikor timo a 11.helyen feltartotta a többieket,az nagy volt,dehát ezvan:D és Kovalainen lotusa...szerintem annak a fazonnak kötélből vannak az idegei olyan nyugodtan ült a lángoló autóban...:S énis örültem annak hogy hamilton kiesett:D webber kaphatott volna büntetés,de....szép volt Sebií!!Legalább ilyen teljesítmény kell(ene) a kövi futamokra is!!(: (L)

    VálaszTörlés
  4. Virgi! azthittem elnyelt a föld... olyan régen írtál, dehát sulivan:(
    még négy futam hátra van és ötesélyes a bajnokság szóval minden megtörténhet... reméljük a legjobbakat ^^

    VálaszTörlés