2010. október 9., szombat

Elhalasztott időmérő

Japán versenyhétvége^^ végre! Szeretem ezt a pályát, jó a vonalvezetése is meg kalandos is... sok a kicsúszás, pl tavaly rengetegen összetörték a versenygépüket. Többek között itt tört el Timo lába tavaly. Nade most is volt pár kicsúszás.. Hamilton... Sztem nem tudták rendesen helyrehozni az autót, nemis tudtak tesztelni, mert a délelőtti szabadedzést is elmosta az eső..
A pénteki nap viszont jól ment a Red Bull részéről, 1-2ben lehozták mindkét edzést. Seba nyert:) Aztán jött a szakadó eső és elmosott mindent. Szerintem jódöntés volt áttenni az időmérőt, remélem nem fog esni sem a futamon, sem az időmérőn. Ha viszont nem tudják megtartani a kvalifikációt, akkor rajtszámok szerint rajtolnak. Az élről Button és mellőle elméletileg Hamilton rajtolna, de mivel 5 helyes rajtbüntetést kapott ezért nem. Vagyis ha így alakul, akkor Seb a negyedik helyről indul útnak.
Még szerencse, hogy a Sport Klub közvetíti élőben. Hajnal háromkor kezdődik, magyar idő szerint. Aki teheti, nézze! Szerintem én nézni fogom, szóval megyekis aludni...
Holnap reggel nyolckor rajt, félnyolckor pedig magazin. Jó szórakozást hozzá!
Hajrá Sebastian! Megtudod csinálni. Sok szerencsét drága^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése