2010. október 24., vasárnap

Korea

Egyetlen egy perc, vagy talán mégkevesebb. Ennyi és kész, mennyire megtudja változtatni az ember hangulatát. Hihetetlen. Még mindig nemtudom felfogni. Ez egyszerűen a körülmények összjátéka, nem vagyok hajlandó felfogni, hogy már megint!
Hibátlan teljesítmény, kitűnő boxmunka, felülmúlhatatlan Sebastian... és tessék. Most vezetnie kellene a bajnokságot, nem a negyedik helyen szerénykednie két futammal a vége előtt...
Én nemis tudom, mit fogok csinálni, ha nem Seb lesz a világbajnok idén. Persze tudom, nem szabadna ekkora hatással lennie rám ennek az egésznek, de ezvan és nem tudok ellene mit tenni. Tudom, hogy Seb egyszer világbajnok lesz, ha nem idén, akkor jövőre.
Ha akkor, amikor Seb szólt, hogy nemlátni rendesen, leintik a futamot, akkor most nem ilyen gyászos hangulatban lennék sem én, sem a többi Vettel drukker.
De még két futam hátravan és ő nem fogja feladni, ez a lényeg! Én az utolsó percig drukkolni fogok neki, akármilyen helyzetbe is kerül majd.
Sok sikert Brazíliára Seb!^^

2 megjegyzés:

  1. Hát sajnos ez van..:( Drukkoljunk hogy Alo vagy(és) Webber hibázik Braziliába...ez nem szép dolog de..:D sok szerencséét!

    VálaszTörlés
  2. hát remélem Seb jóformában lesz.. nameg alonsoék.. tényleg nemszép dolog, de ha ez kell a győzelemhez. xD

    VálaszTörlés