2010. szeptember 5., vasárnap

Pilótamustra - McLaren-Mercedes

A csapat
Eljött az a pillanat is, amikor azt mondom: nagyon nem szeretem ezt a csapatot. Nem tudom, hogy miért, de nem szimpatikusak. Mostanság nem megy olyan jól a szekerük, mint a Red Bull-nak és támadják a másikat, hamis vádakat állítanak. Ettől nem lesz gyorsabb az autójuk, inkább a saját dolgukkal kellene törődniük. Az autójuk szép, ez az egyetlen dolog az egész istállóban, ami tetszik. Ja és a tesztpilótájuk, Gary Paffett. Ő szimpi, jó pilótának tartom. Martin Withmarsh... annyira nem bírom azt az embert. Már a megjelenése is olyan beképzelt. És ha mások cseszegetéséről van szó, akkor ő a király. Nem vagyok gonosz, de nem kívánok nekik jót. Nem szeretném, ha világbajnokságot nyernének az idén, se konstruktőrit, se egyénit. Szóval ez a csapat nem a szívem csücske.

Lewis Hamilton
Két véglet van ebben az esetben szerintem. Vagy szereted őt, vagy nem szereted őt. Hát én az utóbbi csoporthoz tartozom. Egyszerűen csak nembírom a látványát. Az azonban tény, hogy nagyon jól vezet kellően agresszív és tehetségben sincs hiánya. Már a kezdetektől nem szeretem. 2008-ban, amikor megnyerte a világbajnokságot, nagyon utáltam Massa miatt. Mostanra ez kissé oldódott. A Magyar nagydíjon, amikor kiesett, nagyon örültem, még meg is tapsoltam. És most a Belga nagydíjon, amikor kicsúszott... már kezdtem örülni, hogy a falnak csapja és vége a versenyének. De csak azért sem így lett. Szerintem nagy egoja lehet, csak rá kell nézni, de leht, hogy tévedek. Összességében jó versenyzőnek tartom, de nem igazán szeretem, és nem szeretném, ha idén ő szerezné meg a vb címet. Bocs, de ez van...

Jenson Button
Őt tavaly óta nemszeretem. Szerintem azért, mert miatta nem lehetett Seb világbajnok. Vagyis, ha ő nem lett volna, akkor Seb már a zsebben tudhatná első vb címét. Mostanra már nem utálom annyira. Most olyan semleges versenyző a számomra. Persze az idegesít, ha Seb előtt van a futamon, mint Spa-ban is volt a múlthétvégén. Annak pedig általában szoktam örülni, ha valamiért kiesik vagy ilyesmi. Tudom, szemét dolog, de ez van. Talán csak azért sem szeretem, mert pár osztálytársam neki szurkol, nemtudom. De ezután a Spa-i eset után egész normálisan nyilatkozott: versenybalesetnek állította be az egészet. Szerintem a magánéletben egész rendes csávó lehet és szívesen megismerném őt is. Hát sok sikert kívánok neki, de azért remélem nem veszi el megint Seb elől a vb címet.

2 megjegyzés:

  1. Hát én se nagyon szeretem a McLarent.Hamiltont gyökérevő négernek tartom...:D.Persze agresszíven vezet,jó a vezetési stílusa,de nem bírom.
    Hát én személyszerint tavaly az első félévben Buttonnak szurkoltam,és év végén örültem hogy ő lett a vb,de amint megtudtam hogy átmegy a McLarenhez,onnantól kezdve nem nagyon szurkoltam neki.Kedvesnek tünik,biztos jó ember de ne legyen vb az idén...inkább Seb legyen...;) !!

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy Seb lesz, de ha nem ő akkor Mark, és a harmadik verzió pedig Button. Hamilton ne legyen, őt tényleg nagyon nem szeretem.
    Már csak három nap és itt az újabb versenyhétvége! Már alig várom, gondolom te is. :)

    VálaszTörlés