2010. szeptember 11., szombat

Monza - Kvalifikáció

Sejtettem, hogy nem a Red Bull fog dominálni az időmérőn, meg amúgy az egész hétvégén sem. Úgy ültem le megnézni a főedzést, hogy tudtam: nem Seb-é lesz a pole, és ez beigazolódott. Hatodik lett. Nem a legjobb pozíció az ő szempontjából. Az élmezőnyből, vagyis a vb címért még versenyben levők közül ő járt a legrosszabbul. Ha a holnapi sorrend ugyanez marad, akkor Seb visszaesik az ötödik helyre a pontversenyben, ami nagyon nem lesz jó. De van egy olyan sejtésem, hogy nemsokban fog változni. Bár mondjuk jó lenne, ha Button-nak, vagy Webber-nek, vagy Alonso-nak, vagy Hamilton-nak feladná a motor, vagy a falnak csapnák az autót, mint tavaly Hamilton. Vagy jöhetne egy nagy eső, ami nem valószínű, de lehet reménykedni. Ez láthatóan nem a Red Bull pályája és itt sok értékes pontot fog veszteni Seb és Mark is. De a következő öt versenyhelyszínből majdnem mind a Red Bull malmára hajthatja a vizet. Szóval én még mindig azt mondom, hogy nincs veszve semmi. A holnapi futam döntő szerepű lehet, de bízom benne, hogy valamilyen módon Seb előrébb fog végezni. Sok dolgot szeretnék meg leírni, rengeteg kétségem van ezzel kapcsolatban. De még bízom a csodában.
Olasz rajtrács:
1. Fernando Alonso - Ferrari
2. Jenson Button - McLaren-Mercedes
3. Felipe Massa - Ferrari
4. Mark Webber - Red Bull Racing
5. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
6. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
7. Nico Rosberg - Mercedes GP
8. Nico Hülkenberg - Williams
9. Robert Kubica - Renault
10. Rubens Barichello - Williams
11. Adrian Sutil - Force India
12. Michael Schumacher - Mercedes GP
13. Kamui Kobajasi - Sauber
14. Sébastien Buemi - Toro Rosso
15. Jaime Alguersuari - Toro Rosso
16. Pedro de la Rosa - Sauber
17. Jarno Trulli - Lotus Racing
18. Heikki Kovalainen - Lotus Racing
19. Vitantonio Liuzzi - Force India
20. Vitalij Pertov- Renault /5 rajthelyes büntetés/
21. Lucas di Grsaai - Virgin Racing
22. Bruno Senna - HRT
23. Sakon Yamamoto - HRT
24. Timo Glock - Virgin Racing /5 rajthelyes büntetés/
Nagyon remélem, hogy Seb számára nagyon jó nap lesz a holnapi. Szerintem mindent meg fog tenni azért, hogy előrejusson, hiszen a végsőkig fog harcolni a vb címért. Sok sikert Seba! Mindent bele, én szorítok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése