2010. szeptember 13., hétfő

Olasz futam

Nagyon jó futam volt. A legtöbb izgalmat a boxkiállások okozták. Ahogy Alonso megelőzte Button-t, nagyon komoly volt. Nade a Red Bull taktikája... Seb nagyon jól ment. Zseniálisan csinálta, a végén nagyon izgultam, amikor kint volt a boxban, de végülis visszahozta a negyedik helyre. De nem csak a vége volt örömteli, hanem az eleje is. Hamilton... nagyon örültem, tapsoltam egyet. Ez a kiesés nagyon jót tett a világbajnokságnak. Tegnap annyira örültem a negyedik helynek, mint az elsőnek. Seb igaz visszaesett az ötödik helyre, de csak 24 pontra van Webber-től. Minden esélye megvan a vb címre. Naés Hülkenberg? Szenzációsat autózott. Igaz volt pár rossz húzása - sikánátvágások -de nemhiába ő a legjobb újonc. Nagyon jól csinálta. Annak nem igazán örültem, amikor Webber megelőzte, de szerintem ott már nem küzdött ellene. Hagyta hagy mennyen, de Hülkenberg-ből nagyon nagy versenyző lehet majd a jövőben.
És Ferrari győzelem Monza-ban. Örültem neki. Összességében jó futam volt és élveztem, de két hét múlva jön Szingapúr. Nagyon szeretem ezt a futamot. Most csak röviden tudtam összefoglalni a futamot, nade majd a Szingípúrit összefoglalom bővebben. :)
Pontszerzők:
1. Fernando Alonso - Ferrari
2. Jenson Button - McLaren-Mercedes
3. Felipe Massa - Ferrari
4. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
5. Nico Rosberg - Mercedes GP
6. Mark Webber - Red Bull Racing
7. Nico Hülkenberg - Williams
8. Robert Kubica - Renault
9. Michael Schumacher - Mercedes GP
10. Rubens Barichello - Williams
Ezen a héten még hozom majd a Sauber és a Red Bull pilótamustráját, meg majd pár képet is.
Addigis kitartást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése