2010. szeptember 3., péntek

Pilótamustra - Toro Rosso

Megint itt a suli... sajnos. Meglehet, sőt biztos, hogy ritkábban fogok bejegyzéseket írni. MEgint rengeteg lesz a tanulnivaló... Egy szempontból azonban jó, hogy újra itt a suli: végre találkozhattam a barátaimmal, osztálytársaimmal. Nekik örültem, de amúgy a többinek nemigazán. Tegnap nagyon jó dolog történt velem. Az egyik osztálytársam Angliában nyarat a nyáron és volt Milton Keynes-ben a Red Bull gyárban. Hozott nekem Sebastian Vettel-től és Mark Webber-től aláírást. El sem hittem, hihetetlenül örültem neki. Most mégjobban örülök, nagyon jól néznek ki. A Seb-esen rajta van Seb, az aláírása, a rajtszáma, az autója és egy kis ismertető róla. A Mark-oson pedig ugyanez csak Mark-kal a középpontban. Imádom, percenként nézegetem őket. Nagyon köszönöm a drága osztálytársamnak!
Újra itt a pilótamustra, ezúttal a Toro Rosso került a középpontba.

A csapat
A Red Bull fiókcsapat. Szimpatikus kis csapat, bár a teljesítménye hullámzó. Van, hogy bekerülnek a Q3-ba van, hogy kiesnek a Q1-ben, szóval tényleg hullámzó. A középmezőny állandó tagjai, végülis a Red Bull-nak köszönheti a Forma1-es tevékenységét. Az autójuk nagyon-nagyon hasonlít a Red Bull-ra, apu össze is szokta őket keverni, kint a Hungaroringen magyaráztam el neki, hogy melyik-melyik. Szóval az autó külseje nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok arra, hogy ők is fel tudnak-e majd fejlődni élcsapattá, mint a nagytesó. Sok sikert kívánok nekik a szezon további hat futamára. Remélem, sok pontot szereznek majd.

Jaime Alguersuari
A Hungaroringen ünnepelte első évfordulóját a Formula1-ben. Szóval még elég zöldfülű. Van még mit tanulnia, szerintem idővel jó pilóta válhat belőle. Nekem végülis nem a vezetési képessége és a tehetsége miatt tetszik, hanem a gyönyörű kék szemei miatt. Annyira szép, hogy az nem igaz. Szerintem egy kis aranyos spanyol, nagyon-nagyon fiatal mindössze húsz éves, szóval még előtte az egész élet. És DJ, ez nagyon jó, hogy a versenyzésen kívül mással is foglalkozik. Szívesen megismerném őt személyesen is. Bár mondjuk minden pilótát szívesen megismernék személyesen. Végül neki is sok szerencsét!

Sébastien Buemi
Az egyetlen svájci a mezőnyben. Nagyon hasonlít az egyik ismerősömre. Elvileg, ha Webber elhagyja a Red Bull Racing-et, akkor Buemi jön a helyére. Mostanság ezt pletykálják. Ha ez így lesz, akkor lesz esélye arra, hogy futamokat nyerjen. Egyébként tehetséges versenyzőnek tartom, de vannak nála nagyobbak is. Ő tipikusan az a versenyző, akinek szüksége van a gyors versenyautóra, ahhoz, hogy igazán jó eredményt érjen el. Általában jobb teljesítményt nyújt, mint a csapattársa, de van amikor ez fordítva történik. Neki is sok-sok pontot szeretnék kívánni a következő futamokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése