2010. július 12., hétfő

Brit nagydíj

Hát hogy is kezdhetném, Seb MEGINT rosszul járt. Csak az a baj, hogy sok a megint. Nehéz lesz így vb címet nyerni... És a Red Bull botrány? Az komoly... itt hangoztatják nemtomén hány hete, hogy náluk nincs sorrend, hogy mindkét pilóta egyenrangú, erre tessék. Szerintem ez nem volt fair a vezetőségtől. Jó Seb vezetőszárnya letört a harmadik edzésen - láttam is - de akkor sem így kellett volna elintézni. Itt mindkét pilóta versenyben van a vb címért, előre kellett volna gondolkodniuk. Még egy plusz orrkúp vagy nemtudom. Jó itt Seb járt "jobban" de én nemhiszem, hogy ezt így kellett volna megoldani. És megértem Mark-ot, most azt érezheti, hogy a csapat vezetősége közül kb mindenki Seb oldalán áll. De ugyanúgy megértem a fejeseket is. Seba a mezőny egyik favoritja, a jövő bajnoka nagyon nagy tehetség. És ezt tudják is, még szép, hogy őt jobban támogatják, mint Mark-ot. Szerintem az is benne lehet, hogy Mark már idősebb és pár éven belül visszavonul meg stb. és Seb előtt meg még ott áll az élet. Még csak 23 éves. Ő az egyik legnagyobb sztár az F1 világában. Szerintem még Schumacher mellett is őt vennék első számúnak. Jó lehet, hogy ez nem így van, de én ezt gondolom. És azt is szentül hiszem, ha ez így megy tovább, akkor még ennél is nagyobb balhék lesznek a Red Bull Racing háza táján. Ha a két pilóta nem tud egy hangnemben beszélni egymással, elfajulhat a helyzet. De lehet, hogy már most nagy a baj. Mark elég dühös lehet a csapatra, és az is: hát mi volt a hétvégén? ,,Nem rossz ez egy másodszámú pilótától, nem?" vagy mit mondott... meg a futam utáni nyilatkozatai.. mindegyikből az jön le, hogy Seb-re is dühös. Ez még ott kezdődött, szerintem, amikor Törökországban ütköztek. Aztán most ez.. szerintem nem akarnak egymás szeme elé kerülni. Na szóval, ha nem tisztázzák a helyzetet nagyon eldurvulhat és ez a versenypályára is kihathat. És tessék itt egy kép: nem tűnik barátságosnak. Na mind1 hagyom ezt, mert még a végén megint ideges leszek...
A futamról: A rajt két vesztese Alonso és Vettel volt. Alonso lényegesen visszacsúszott, és Seb.. egészen a mezőny végéig. Defekt. Áhh akkor már kb gondoltam, hogy kész itt vége.. Button a nyolcadik pozícióban tyűű. Massa is defekt, Alonso-val kakaskodtak. Vettel-lel közlik, hogy pontszerzésért mennek. Kobajasi közben lelkesen üldözi Button-t. Rendesen csinálta a csávó:) Aztán Kubica-Alonso csata. Volt ott szabálytalanság is. Én nem adtam volna Alonso-nak box utcaáthajtásost, de ezvan. - Egy megjegyzés: ha Hamilton csinálta volna ugyanezt, akkor biztos vagyok benne, hogy nem kapott volna semmit, max egy figyelmeztetést. - Na igen... megértem Alonsot utána nem lehetett ideges, végülis miért is.. az vicces volt, amikor mondta a csapatnak, hogy ne szóljanak hozzá. Azon röhögtem egy sort.. És Kubica kénytelen kiállni, műszaki probléma. Aztán jött Seb előzgetése. Az komoly volt, igazán élveztem. Massa, Petrov, Hülkenberg, Schumi, Sutil nameg a többiek. Azt nagyon bírtam, amikor megelőzte Hülkenberg-et és rászóltak rádión: ,,Good job, Michael come on!" Azon is röhögtem egy sort. És Massa kipördülése a boxba..az komoly volt. És nem várta őt senki, a Ferrari-nak ismételten egy elcseszett hétvégéje volt. Hát Seb-nek ismét elúszott egy győzelme, hanyadik is? már nem is tudom: Bahrein, Ausztrália, Törökország és most Anglia.. És ilyen kis dolgokon megy el a győzelem, mint egy defekt... a győzelemhez nemcsak tudás, tapasztalat és egy jó autó kell, hanem nagyon sok szerencse is, ami valljuk be őszintén, ebben a szezonban néhányszor kikerülte Sebastian-t. Remélem jobb időszak jön a Red Bull és Seb háza táján.
A 2010-es Brit nagydíj pontszerzői:
1. Mark Webber - Red Bull Racing
2. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
3. Nico Rosberg - Mercedes GP
4. Jenson Button - McLaren-Mercedes
5. Rubens Barichello - Williams
6. Kamui Kobajasi - Sauber
7. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
8. Adrian Sutil - Force India
9. Michael Schumacher - Mercedes GP
10. Nico Hülkenberg - Williams
A következő futam két hét múlva Németországban kerül megrendezésre. Seba hazai futama. Remélem összejön neki minden addigra^^

3 megjegyzés:

  1. Imádom a blogodat!!!Arról szól amit én is szeretek:Sebastian Vettelről,ás a forma1-ről!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!
    Hát igen, nagyon szeretem a Forma 1 világát. Remélem majd írsz nekem rendszeresen^^

    VálaszTörlés