2010. március 28., vasárnap

Ausztrál nagydíj..

Szegény Seb..annyira sajnálom őt-szegénykém kiesett a 26. körben fékprobléma miatt-
Már két futamgyőzelme lehetne.. tényleg nemigaz..milyen szomorú lehet most.
Viszont a rossz dolgok mellett történt vmi jóis:) végre izgalmas volt a futam!! Bahreinhez képest ez szenzációs verseny volt. a sok előzés, a koccanások, Kobajasi mutatványa..kell még több(jó biztos lehetett volna jobbis, he Vettel megnyeri:$)
Ésa Schumi-di Grassi, Algersuari előzgetések..szenzációs volt. Schumi eléggé kiesett a gyakorlatból..vissza kell még szoknia és szerintem ez sok időt vesz igénybe majd. Nem vagyok nagy Schumis, de szurkolok neki.
A futam végén Hamilton és Mark összeakadása..jesszus azthittem mindketten ottmaradnak, de nem. h-h tudtak bejönni mindketten pontszerzőnek azt csak őktudják..
Most mennem kell..

3 megjegyzés:

  1. mondtam, hogy Button fog nyerni:]

    VálaszTörlés
  2. Jaj szegény Vettelke :(
    De most komolyan... na de sebaj...
    És jó a blogod Lívi ;)

    VálaszTörlés
  3. Eperkee, ha Vettel nemesik ki Button nem nyer!:)
    óóó danke Rami:)

    VálaszTörlés