2011. június 17., péntek

Itt a nyáriszünet!

Végre megérkezett a várva-várt szünet. És nemsokára itt a Magyar nagydíj is. Már alig várom. A napokban meg kell rendelnem a jegyeket. Óóó dejó lesz, box látogatás, szabadedzések, időmérő, futam. Egész hétvégén kint leszek. Most vasárnap pedig mentem volna Pestre, a Vettel utcai parádéra, de sajnos technikai okok miatt lemondták és így nem lesz semmi, sajnos. Na mind1, majd a ringen bepótolom:) Remélem nem lesz majd akkora eső, mint a hétvégén volt Kanadában. Jesszus a futam mindent vitt. Alig bírtam kivárni az újrarajtot. Izgalmas kis verseny volt. Bár a végén nem volt felhőtlen az örömöm, de tudtam, hogy Kanadában nem a Red Bull lesz a legversenyképesebb és ez bejött. Nade Seb még mindig 60 ponttal vezeti Button előtt a vb-t. Ez a lényeg. Rakok fel pár képet a hétvégéről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése