2010. június 14., hétfő

Kanadai futam

Hát nem ez a futam volt életem legjobbja, de azért szerintem izgalmas volt. Seb helyezése, hát nem a legjobb, de jobb mintha kiesett volna. És McLaren kettősgyőzelem. Nem hiszem el... nagyon nem szeretem azt a csapatot főleg a pilótáikat. Najó ezt inkább hagyom... Annyira jó lenne már egy Vettel győzelem, nagyon megérdemelné már Seb. A következő futam Valencia-ban lesz két hét múlva. Meglátjuk mit hoz a jövő...
A Kanadai futam tele volt feltartásokkal. Alonso feltartása... basszus volt esélye arra, hogy megelőzze Hamiltont - igaz nem százszázalék, hogy sikerrel is járt volna - dehát na. Jobban el tudtam volna viselni, ha Fernando nyer. Nade mind1. Sutil vs Kubica... az nagyon durva volt. Szegény Adrian simán szerezhetett volna több pontot, dehát erre is csak azt tudom mondani, hogy ez van... Schumacher... tejóég nincs valami nagy formában, jó ez nem csak az ő hibája, az autó sem sikerült valami jóra, meghát még visszakell rázódnia.
Végeredmény:
1. Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes
2. Jenson Button - McLaren-Mercedes
3. Fernando Alonso - Ferrari
4. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
5. Mark Webber - Red Bull Racing
6. Nico Rosberg - Mercedes GP
7. Robert Kubica - Renault
8. Sébastien Buemi - Toro Rosso + 1 kör
9. Vitantonio Liuzzi - Force India + 1 kör
10. Adrian Sutil - Force India + 1 kör
11. Michael Schumacher - Mercedes GP + 1 kör
12. Jaime Alguersuari - Toro Rosso + 1 kör
13. Nico Hülkenberg - Williams + 1 kör
14. Rubens Barrichello - Williams + 1 kör
15. Felipe Massa - Ferrari + 1 kör
16. Heikki Kovalainen - Lotus Racing + 2 kör
17. Vitalij Petrov - Renault + 2 kör
18. Karun Chandhok - HRT + 4 kör
19. Lucas di Grassi - Virgin Racing + 5 kör
Kiesők:
Timo Glock - Virgin Racing 50. kör
Jarno Trulli - Lotus Racing 43. kör
Pedro de la Rosa - Sauber 31. kör
Bruno Senna - HRT 14. kör
Kobajasi Kamui - Sauber 2. kör
Leggyorsabb kör:
Robert Kubica - Renault 1:16.972 (67. kör)
Remélem ezután jobban végződő futamok jönnek... Jaaajj a hétvégén nem lesz F1:( de viszont WSR meg F2 lesz. Na majd valahogy túlélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése