2011. február 7., hétfő

Kubica

Tegnap súlyos balesetet szenvedett szegény Kubica, gondolom ez senkinek nem újdonság. Alig hittem el, amikor meghallottam. Nagyon-nagyon sajnálom őt. Elvileg a lába és a keze sérült meg. Tegnap egy hét órás műtéten sikerült összevarrni a kezét és szerencsére nem kellett amputálni. Ma délelőtt felébredt a kómából és már emlékszik a történtekre és elvileg nagyon gyorsan javul az állapota. Már tudja mozgatni az ujjait is. A legutóbbi hírek szerint 6 hónaptól 2 évig tarthat a teljes felépülése. Nagyon remélem, hogy gyorsan felépül és mielőbb újra láthatjuk őt versenyezni a Forma1-ben. Én bízom benne, hogy még ebben az idényben visszatud ülni az autóba, bár szerintem az egész évet ki fogja hagyni.
Sok pilótatársa ment őt meglátogatni a kórházban. Köztük Alonso, Massa és Maldonado. Ennyiről tudok.
Nagyon szíven ütött ez a hír, mivel Seb után ő a kedvencem Hülkenberg-gel együtt. Így most sorra esnek ki a kedvenc versenyzőim. Hülk ugye csak tesztpilóta lesz 2011-ben és erre most Robert-tel történik ez a baleset...
Gyógyulgass csak Robert én veled vagyok és remélem gyorsan visszatérsz majd!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése